ingiliz Tuzu Satın Almak İçin 0850 425 2444

Orjinal olarak ne uygun ve onaylı ingiliz tuzu satışları için bizim sayfamızı takip edebilirsiniz.

2 Temmuz 2018 Pazartesi

İngiliz Tuzu Kullanıcı Geri Dönüşleri


İngiliz tuzu kullananlar, banyoda bir bardak ya da iki bardak İngiliz tuzu, - ki orijinal adı epsom tuzudur- ağrıyı, özellikle aşırı efordan (gecikmeli başlangıçlı kas ağrısı) kas ağrısı, miyofasiyal ağrı sendromu (“tetik noktaları”) ve fibromiyalji gibi durumlar hafiflettiğini ve hafif yaralanmalardan (kas suşları ve tendinit) gibi iyileşmeyi hızlandırdığını belirtmektedir. İyi bir magnezyum kaynağı olarak hap almaktan daha iyidir. Bu doğal mucizeye dair iddialar ve önerileri çevrimiçi binlerce bilgi kaynağından tespit edebilirsiniz. Ayrıca epsom tuzlarını ambalajlı ve karton kutularda herhangi bir eczaneden temin edilebilirsiniz.

İngiliz Tuzunun Diğer Tuzlardan Farkı Nedir?


Epsom tuzunu standart sofra tuzu veya farklı tuzlar ile bir tutmayın (ki bunun da birçok faydası vardır). İngiliz tuzu, standart sodyum bazlı bir tuz yerine magnezyum bazlı bir “tuzdur”. Kimyasal  bileşik magnezyum sülfat ihtiva eder ve kolay ayrıca da ucuz bir magnezyum kaynağıdır.

İngiliz Tuzu Kullananlar ve Yorumları


İngiliz tuzu kullananlar genellikle bu maddenin vücutta aşırı bir rahatlama yarattığını belirtiyorlar. İşte yorumlardan bazıları;
1-Bu şey sırt ağrım için başka hiçbir şey gibi çalışmıyor ve çok ucuz!
Sadece yaklaşık 15 dakika boyunca bir küvete daldım ve 10 kat daha iyi hissederek dışarı çıkıyorum.
Kokusu yoktur (bunu sevdim) Ve ayrıca cildimi süper yumuşak yapar.
Bana göre Epsom tuzu, herhangi bir süslü banyo tuzundan 100 kat daha iyidir.
2- İngiliz tuzunu severim ve son zamanlarda İngiliz tuzundan faydalanmanın yeni bir yolunu keşfettim. Egzamalarım için ayağımın üzerinde belli bir süre tutarım ve bebek yağı ile ovma işlemini uygularım, her gün kullanıldığında gayretli olursam önemli ölçüde iyileşir ve tamamen ortadan kalkar. Banyolar için her zaman elimde bir çanta bulundururum.
3- Ben her zaman evimde İngiliz tuzu bulundururum. Cildiniz ve kaslarınız için harika ve çok yumuşak bir banyo yapmanızı sağlıyor. Köpük banyosu alıyorum, köpüklü malzeme ile banyo suyuna biraz katıyorum.
İngiliz tuzu kullanıcı yorumları sayesinde merak ettiğiniz tüm bilgilere detaylı olarak ulaşabilirsiniz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder